Plavnica si s Vyšným Opátskym body spravodlivo delila

14.10.2014 22:59

Deľba bodov. Plavnica hostila v nedeľu Vyšné Opátske s výsledkom 1:1.

Deľba bodov. Plavnica hostila v nedeľu Vyšné Opátske s výsledkom 1:1.

Foto: Peter Rindoš

 

Plavnica nepotvrdila strelecký rozlet z predchádzajúceho kola. Na domácom trávniku tentoraz remizovala s Vyšným Opátskym 1:1.

PLAVNICA. Od začiatku to vyzeralo na taktické manévre v podaní oboch treťoligových tímov. Hostia sa dostali ku gólu ako prví, nástup do druhého polčasu však vyšiel rozprávkovo domácim futbalistom.

Náznakov šancí mali od úvodu Plavničania oveľa viac, hostia z košickej mestskej časti však umne organizovali hru. V 34. minúte im skvele vyšiel protiútok, ktorý zakončili gólom.

„Kvalita ihriska možno nebola na najlepšej úrovni, nedalo sa veľmi kombinovať. Nám sa však vydarila akcia s gólom a vedenie bolo naše,“ rozhovoril sa po zápase Peter Majný, skúsený obranca hostí.

Priznal, že jeho mužstvo by pred zápasom remízu bralo. „Plavnica má kvalitné mužstvo, o to ťažšie to bolo pre nás, že hrala doma.“

Plavnici nezmenilo náladu ani vyrovnanie

Smutnejší boli po zápase domáci. Platilo to aj v prípade ich jediného strelca Lukáša Makaru. „My sme mali od začiatku šance, no gól dali hostia. Je to veľká škoda, máme iba jeden bod namiesto troch.“

Lukášovi nevylepšil náladu ani ďalší zápis do listiny strelcov. Jeho vyrovnávajúci gól padol hneď po polčasovej prestávke. Vzhľadom na priebeh to bol pre domácich ideálny scenár.

„Michal Verešpej výborne odcentroval, Matúš Dlugoš trafil nešťastne do brvna. Som rád, že situáciu sa mi podarilo napokon zakončiť gólom.“

Od 47. minúty bolo teda 1:1 a začínalo sa odznova. Domáci mali dostatok času, aby vývoj stretnutia zvrátili. „Osobne som po strelenom góle veril, že pridáme aj ďalšie. Nestalo sa. Súper mal kvalitu, najmä v zálohe mal silných hráčov,“ dodala predsezónna posila Plavnice z prešovského Tatrana.

Pilier obranných radov hostí Peťo Majný označil zápas ako remízový. Nielen pred, ale aj po záverečnom hvizde rozdával dobrú náladu. Sám priznal, že do Plavnice sa tešil.

„Išiel som sem v podstate do známeho prostredia, keďže som v minulosti hrával za neďalekú Starú Ľubovňu. Vedel som, čo tu môžeme očakávať. Videl som tu pár bývalých spoluhráčov, poznal som aj trénera domácich. Bolo to tu pre mňa ako doma,“ vyznal sa obranca, ktorý za staroľubovniansky klub nastupoval v ére jeho najväčšej slávy v druhej najvyššej súťaži. Podobné platí aj o jeho spoluhráčovi Ľubomírovi Maďaríkovi.

Po remíze patrí Plavnici naďalej 14. miesto v tabuľke, hostia sú pevne v jej strede na ôsmom mieste.

 
 

utorok 14. 10. 2014 | Peter Rindoš
© 2014 Petit Press. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.