3.Kolo – FK Plavnica vs FO Ajax Pakostov + 4.kolo MŠK Spartak Medzilaborce vs FK Plavnica

15.08.2012 22:17

 

3.Kolo – FK Plavnica vs FO Ajax Pakostov + 4.kolo MŠK Spartak Medzilaborce vs FK Plavnica

Po letnom týždni docestoval do našej obce ďalší klub, takže bolo opäť na rade ďalšie kolo 5 ligy SEVER, ale ako to v matematike býva po jednotke by mala nasledovať dvojka ale hralo sa kolo číslo tri, keďže sa derby kolo s Kežmarkom odložilo na sviatok  SNP  29.8.2012, čím by som chcel všetkých poprosiť aby sa zúčastnili a podporili našich aby sme to Kežmarčanom vrátili :)  (veď minulý rok to bola jednoducho fanúšikovská  lahôdka aj keď po prehre)

 

No k zápasu veľa toho povedať nejde, akurát len to že divácka kulisa opäť nesklamala, škoda že sa nedočkala gólovej odozvy. Hráčom niet čo vytknúť, každý chcel, každý bojoval, no Ajax bránil ukážkovo, ako v poli tak aj v šestnástke.

Optimistické snáď pre mňa bolo to ,ako som po odpisknutí 90 minútového bezgólového divadla  videl na hráčoch Ajaxu Pakostov emocionálnu radosť z remízy a získania jedného bodu, bodu práve na ihrisku Plavnice. To vo mne vyvolalo pocit že FK Družstevník Plavnica ma v lige už svoje meno, a každý bod ukoristený na našom ihrisku si naši „rivali“ cenia.

Po tomto kole som odcestoval na dovolenku, takže som kolo číslo 4 nemohol od sledovať, ale správa v mobile s výsledkom 5:0 na ihrisku Medzilaboriec ma veľmi milo potešil, obzvlášť po postavení Medzilaboriec po skončení minulého ročníka. Musela to byť jednoducho krása a to čo nám v predchádzajúcich kolách chýbalo nám teraz prišlo vhod, a tretie miesto v tabuľke po odohratí 3 kôl je sympatické a inšpirujúce do ďalších bojov na zelenom bojisku.

Ps: V nedeľu za zábradlím! :)  

Junho :) YNWA

 

Diskusná téma: 3.Kolo – FK Plavnica vs FO Ajax Pakostov + 4.kolo MŠK Spartak Medzilaborce vs FK Plavnica

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok