Nová metla zamietla výborne, Plavnica už nie je posledná

28.10.2018 10:14

PLAVNICA. V Plavnici sa v uplynulom týždni udiala zmena na trénerskom poste.

Juraja Mihalčína nahradil ďalší skúsený lodivod Jozef Semančík.

A ten mal debut na plavnickej lavičke vskutku parádny.

Jeho zverenci zvíťazili v Spišskej Novej Vsi 1:0 a odlepili sa z posledného miesta tabuľky.

Ak by mu niekto pred zápasom prorokoval, že to dopadne takto, veril by jeho slovám?

„Ja som večný optimista. Ak sa na ihrisku dodržia pokyny a nechýba zodpovedný prístup i disciplína, výsledok sa potom dostaví. Predviedli sme maximálnu koncentráciu na hru, aj keď netvrdím, že všetko bolo perfektné,“ povedal nám po druhom víťazstve FK Družstevník Plavnica v aktuálnej sezóne jej nový kormidelník, ktorý sa zatiaľ len zoznamuje s prostredím aj hráčmi v mužstve.

 
 

Napriek tomu Semančík pristal na debatu o 10. kole III. ligy Východ, čo rozhodne oceňujeme.

SP. N. VES – PLAVNICA 0:1

J. Semančík: „Úvod bol z našej strany opatrnejší, nechceli sme sa prezentovať ´hurá´ systémom, ani postavenie v tabuľke nám to neumožňovalo. S pribúdajúcimi minútami sme sa postupne osmeľovali, predviedli niekoľko vydarených vecí, čím sme domácich trochu zaskočili a znervóznili. Chlapci zistili, že na výbornom teréne si môžu trúfať i na viac a preto cez polčas prišiel z mojej strany pokyn, nech si schuti zahrajú futbal. Za druhý polčas sme si zaslúžili o gólik vyhrať, aj keď pre súpera je to kruté, ale taký je futbal.“

MÁRIA HUTA – BARD. N. VES 2:2

J. Semančík: „Pred nástupom do súčasnej funkcie som si pozrel niekoľko predchádzajúcich zápasov Plavnice, medzi nimi aj súboj v Mária Hute. V domácom prostredí mi prišla ako trocha málo tvorivý mančaft, ale berte to ako okrajové konštatovanie. Predpokladám, že zámer Bardejovskej bol neprehrať, čo jej vyšlo. Oba tímy sú v tabuľke nízko, body preto potrebujú.“

 

GIRALTOVCE – PREŠOV B 5:1

J. Semančík: „Poviem pravdu, toto je pre mňa menší šok. Giraltovce sa výrazne presadili, od prešovskej rezervy som čakal ďaleko viac.“

HUMENNÉ – V. REVIŠTIA 1:0

J. Semančík: „Humenné som už videl aj naživo, má dobré a konsolidované mužstvo, Veľké Revištia zatiaľ len cez video. Neviem síce presne, aký bol priebeh zápasu, ale výsledok ma neprekvapil a myslím si, že je v poriadku.“

VRANOV n/T – STROPKOV 2:0

J. Semančík: „Vranov v tejto súťaži dlhodobo potvrdzuje vysokú úroveň a patrí medzi popredné mužstvá. Aj toto stretnutie dopadlo tak, ako sa očakávalo.“

KROMPACHY – SVIDNÍK 0:2

J. Semančík: „Tieto mužstvá zatiaľ príliš nepoznám. Výsledok je ale pre mňa tiež miernym šokom. Možno je vzhľadom na priebeh duelu klamlivý a možno nie, to v tejto chvíli neviem posúdiť. Pred zápasom by som ale určite veril Krompachom.“

SNINA – ŠAR. MICHAĽANY 2:1

J. Semančík: „Tu je výsledok takisto v poriadku. Šarišské Michaľany majú svoju kvalitu, ale v Snine sa hrá ťažko a z vlastných skúseností viem, že vyhrať tam je náročné. Dopadlo to tak, ako to asi malo dopadnúť.“

 



Čítajte viac: https://spis.korzar.sme.sk/c/20921508/nova-metla-zamietla-vyborne-plavnica-uz-nie-je-posledna.html#ixzz5VDQFbZpC