„Prípravný“ vs „ exhibícia“

15.08.2012 21:24

 

„Prípravný“ vs „ exhibícia“

Ako prvé sa predstavím. Budem sa podpisovať ako Junho, takže poniektorý budú vedieť o koho sa jedná :).Na začiatku by som chcel samozrejme podotknúť, že nie som „žurnalista“ ale ako sa uvádza v názve som fanúšik, tak berte na vedomie moje „graficko-gramatické“ chyby.

Z časti sa budem starať o administráciu stránky, ale rozhodol som sa že vytvorím rubriku, kde by som „sem tam“ niečo popísal ako to vidíme „MY“ spoza zábradlia.

Keďže bola nedeľa ,a každý kto ma rád futbal vníma tento deň ako deň „odpočinku“ od všetkého ostatného a rád sa na futbal príde pozrieť , aj túto nedeľu sme sa dočkali. Príjemný „letný“ podvečer a prípravný „letný“ zápas(nie na darmo som dal letný do „“), dva mužstvá po úspešnom ročníku, ale azda ani som ja nečakal že to bude futbal iba na jednu bránu... Mužstvo Jakubian, ktoré celkom jednoznačne postúpilo medzi ligových príslušníkov slovenského futbalu a samozrejme naši, ktorý po úspešnej premiére v 4 lige(bohužiaľ už 5-tej keďže sa na SFZ nudia a každým rokom to šachujú) skončili 3 :).

Stále tvrdím že aj keď nastúpi Plavnica proti Žiline a zabojuje tak je jedno, či je medzi nimi rozdiel 4 líg, ale asi to tak nebude. Čakal som vyrovnanejší futbal, ale nesklamal som sa aspoň v našich Družstevníkoch.

Plavnica nás už od začiatku kŕmila oku lahodným futbalom, pri ktorom aj v nedeľnej horúčave by „ceple“ pivo chutilo. Nastúpili sme z dvoma veľkými posilami, ktoré budú z môjho laicko-fanušikovského bombové :). Ján Fröhlich – legenda plavnického futbalu a Pjotr Bania- o ňom veľa neviem, ale už pri prvej strele, ktorá obrala brvno protivníkovej brány o časť farby a s určitosťou viem čo by bola povedala legenda  pri komentátorských mikrofónoch: „...LEN SA TRELA“. :)

Každý fanúšik ticho dúfa aby jeho tým nastrieľal súperovi čo najviac gólov, priznám sa o 10-tke som ani nedúfal ale stalo sa. K súperovi treba len poznamenať, že nemali vlastného brankára, tak sme im „helppfli“ nášho. Dva krásne „hattricky“ Bianu a Mariančíka, 2 góly Stanleyho, Dlugoš a Nagy dali bodku za peknou nedeľou.

Na koniec len nám spoza zábradlia ostáva veriť, že takých zápasov bude len pribúdať a FK Družstevník Plavnica sa vráti opäť po roku do 4 ligy. PS: ..ako som spomínal, ak vám v teple nebude chutiť pivo, treba prísť na futbal... :)

Junho :)

Diskusná téma: „Prípravný“ vs „ exhibícia“

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok