Zápasy 21. kola III. ligy hodnotí tréner Plavnice Róbert Petruš.

17.04.2018 12:34

Prekvapili výsledky z Bardejovskej Novej Vsi, Sabinova a Svitu

17. apr 2018 o 0:00 
 

PLAVNICA. Futbalistom Plavnice sa podarilo rýchlo oklepať z nepríjemnej facky po prehre 1:6 v Krompachoch.

Cez víkend si pripísali prvé jarné body, Šarišské Michaľany zdolali dvoma gólmi v záverečnej desaťminútovke 2:0.


„Zo zápasu v Krompachoch sme nerobili veľké haló. V šatni sme si povedali, že takto sa jednoducho nemôžeme prezentovať, vyjasnili si určité veci, ale žiadne tvrdé slová nepadli. Chlapci si dali hlavy do poriadku a sami sa presvedčili, že len takto vedie cesta k úspechom. Ak si myslia, že ktorýkoľvek súper si pred nimi sám ľahne a oni mu budú dávať góly, tak sú na veľkom omyle,“ povedal nám na úvod tréner FK Družstevník Plavnica Róbert Petruš.V uplynulom týždni sa žiadne hromy-blesky v plavnickej kabíne nekonali.

S bývalým ligovým futbalistom Prešova i Púchova sme si následne prešli zápasy 21. kola III. ligy Východ.

 

PLAVNICA – ŠAR. MICHAĽANY 2:0

R. Petruš: „Vyrovnaný zápas. Pre nás bol ťažký najmä z psychického hľadiska, nechceli sme prehrať tretíkrát v rade. Oba tímy vychádzali zo zabezpečenej obrany, v snahe neurobiť chybu. Podľa toho to aj na ihrisku vyzeralo. V závere sme sa dvakrát presadili, súper, našťastie pre nás, svoje možnosti nevyužil. Futbal sa hrá na góly, z tohto pohľadu sme zaslúžene vyhrali. Sme za to veľmi radi a tešíme sa už na najbližší zápas v Lipanoch.“

 

VRANOV n/T – LIPANY 1:0

R. Petruš: „Čakal som, že Vranov bude chcieť doma vyhrať, na jar mu to zatiaľ ide a bojuje o špicu. Takisto Lipany, takže to bol šesťbodový zápas. Predpokladal som vyrovnaný zápas a víťazstvo domácich o gól. Tak sa to aj skončilo, takže prekvapenie to pre mňa nie je.“

GIRALTOVCE – KROMPACHY 1:2

R. Petruš: „Týždeň dozadu sme v Krompachoch vyfasovali šestku po veľmi slabom výkone. Nie preto, že by nás súper vyslovene prehral, jednoducho nám ten zápas vôbec nevyšiel. Ak však mužstvo strelí šesť gólov, pridá mu to na pohode a výrazne pomôže aj v príprave na ďalšieho súpera. Preto ma ani tento výsledok neprekvapil, hoci som skôr rátal s remízou, keďže Giraltovce body potrebujú.“

V. REVIŠTIA – ROŽŇAVA 1:2

R. Petruš: „Revištia takisto potrebujú bodovať, keďže sú v tabuľke nízko. Rožňava hrá vonku nepríjemný futbal. Neviem presne, v akom stave sú oba tímy po zimnej prestávke, preto to bol pre mňa otvorený zápas so všetkými možnosťami výsledku. Tak ako to skončilo výhrou hostí, neprekvapilo by ma, ak by vyhrali domáci, či sa zrodila remíza.“

BARD. N. VES – PREŠOV B 3:2

R. Petruš: „Tu som prekvapený bol. Prešov vyhral v úvode jari u nás a videl som ho hrať aj doma s Giraltovcami, preto otvorene poviem, že som čakal jeho víťazstvo. Podľa toho, čo mi vravel aj brat Marek (tréner béčka Tatrana, pozn. red.), mali hostia hru v rukách, Bardejovská ale dala z troch štandardiek tri góly.“

SABINOV – STROPKOV 0:0
R. Petruš: „Toto bolo tiež veľké prekvapenie pre mňa. Myslel som si, že Stropkov potvrdí predchádzajúce hladké víťazstvo z Giraltoviec. Keď chce pomýšľať na vrchné priečky, takéto zápasy by mal zvládať. Klobúk dole pred Sabinovom, že dokázal bodovať so silným súperom.“

SVIDNÍK – FK KOŠICE 1:5

R. Petruš: „Svidník v týždni zvládol dohrávku so Šarišskými Michaľanmi a hneď nato nastúpil na ďalší ťažký domáci zápas. Dovolím si tvrdiť, že Košičania majú najlepšie mužstvo v súťaži. Po nie najpresvedčivejšom vstupe do jari som čakal, že zaberú. Až takéto vysoké víťazstvo som síce nepredpokladal, ale tipoval by som dvojku.“

SVIT – SNINA 2:0

R. Petruš: „Výsledkovo to prekvapenie je, pretože Svit dosiahol prvé víťazstvo v sezóne. Avšak čo viem, v zime došlo k posilneniu mužstva a už prvé jarné kolo v Šarišských Michaľanoch nehrali vôbec zle. Potvrdzuje sa, že nikoho netreba vopred odpisovať. Svit nebude len prehrávať a najmä v domácom bude hrýzť. Jeho šanca na záchranu je minimálna, ale stále žije.“



Čítajte viac: https://kosice.korzar.sme.sk/c/20805251/prekvapili-vysledky-z-bardejovskej-novej-vsi-sabinova-a-svitu.html#ixzz5E3ZSeymU